En liten kort sak

Ja, matchen igår blev väl ingen höjdare för varken laget eller mig. Den slutade 1-1, och jag fick inte spela en sekund, vilket känns lite skumt eftersom jag personligen anser mig vara bättre än minst två som fick spela. Men men, jag kanske får en sympatiplats i startelvan till sista matchen. Det är en match kvar på säsongen, bortamatch mot Gimo, vilket kanske inte är det mest intressanta, men ändå.

Annars blev kvällen lugn, med middag hos föräldrarna. Vi snackade lite minnen från tiden som jag inte kommer ihåg och jag fick bland annat veta att Leif GW Persson har fått skjuts i min pappas bil en gång i tiden. Och rökt cigarr i den, till på köpet. Spännande kuriosa!

Idag är väl det mest duktiga jag gjort att boka tid för besktning. 6:e oktober smäller det, då får vi se om bromsarna suger eller inte.

Nu är det snart dags för sängen och morgonpass imorgon.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0