Hey hey hey!

Åh herregud! Hade jag en blogg! Satan i gatan!

Nej då, har inte skitit i det, har bara inte orkat riktigt.

Det intressantaste som hänt är väl att jag fick låneansökan godkänd för 115 000 kr. Känns det nice eller? Synd bara att Jaeger talade mig ur att faktiskt köpa bilen, så det blir ingen underskrift på papprena, men fatta om man är sugen. Har dock seriösa planer på att ta ett till lån på 30 000 för att köpa ny dator och mobiltelefon. Men jag väntar nog till nästa år med det, det är ju egentligen inte något jag faktiskt behöver, och man ska inte ta lån i onödan!

I lördags spelades det lite fotboll, och vi slog IF Fram med 8-2, vilket gav oss en total målskillnad mot dem på 20-2 den här säsongen. Inte helt fel. Jag fick ju så klart inte spela mer än en kvart, trots att jag känner jag är bättre än några av de som fick spela istället för mig. Jag gjorde i alla fall ett mål, och borde gjort ett till, men lyckades sikta lite fel.

På kvällen blev det sen fest hos Mats och Emma, med tillhörande Anna-Karin och Malin. Det var helt klart roligt, med mycket snack, dryckesspel och musiklyssnande. Hängde sen med Anna-Karin hem och snackade och sov. Jag blev faktiskt inte alls full den här helgen, trots att jag tyckte att jag drack relativt normal mängd, och var bara ytterst lite bakfull på söndagen. Dock desta tröttare, och kom inte från stan förrens vid fyratiden, tror jag det var. Väl hemma käkade jag tacos, men orkade inte plocka matlåda av det som blev kvar, vilket jag ångrade igår, eftersom jag faktiskt kunde tänkt mig äta det innan jobbet. Men jag är ju ganska bra på att inte vara ekonomisk jag.

Hur som, jobbade kväll igår, jobbade morgon idag och ikväll är det träning. Ser fram som satan emot oktoberlönen då jag lär få rätt bra med pengar. Förhoppningsvis så pass bra att jag kan fixa mina tatueringar.

Så... Mer pengar tack!

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0