I'm gonna get 'im!

Kände idag att paj med sallad var en bra idé till middag, och då tänkte jag passa på att försöka mig på ett mer matigt försök till användning av min blender. Tidigare har jag bara använt den till att göra smoothies (vilket inte är helt fel det heller, ska ni tro!), men nu skulle den användas till något annat.


Sallad! Det måste väl gå alldeles utmärkt, eller hur? Hah. Dubbel-hah! Det hände ju ingenting, så jag fick prompt hacka för egen hand. Men det gick ju bra det med, eller vad tycker vi?


Smarrigt? Gourmetiskt? Gastronomiskt? Fantabulöst? Japp. Trippel-japp!

I övrigt var det shoppingsdags idag, nämligen fotbollskor. Utomhussäsongen har dragit igång för min del, och eftersom jag slängde mina grässkor efter sista matchen förra säsongen, var det dags för nya.


Snajsigt! Sköna är dom, inga tillstymmelser av skavsår efter första träningen, vilket bådar gott.

Nu blir det sängen snart, och busy busy imorgon. Eller ja, på eftermiddagen när jag ska tvätta i alla fall.

Toodles kissekatter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0