Pic... ACHO!

Ja just! Jag har köpt en ny digitalkamera! Och det var verkligen på tiden. Min gamla kamera är hopplöst utdaterad (och sämre än min mobilkamera) och kameran på mobilen har strulat ett längre tag, och är ju heller inte speciellt bra.

Det blev en Canon IXUS 130, med ett 8GB minne. Självklart kom inte minnet med i förstar leveransen, trots att det stod på följesedeln, men kundservice på CDON tjafsade ingenting utan skickade med en direkt. Dock lite mitt oflyt att inte få det på en gång.


Fiiiiiin, va? Och den är väl rätt bra, får jag säga, eller vad tycker vi?


Japp japp, så förhoppningsvis blir det lite mer bilder i den här bloggen nu. Det gillar vi? Va? VA VA VA?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0