All of the days have passed us by

Hemma från jobbet, och det med blandade känslor. Idag var ju den dagen i månaden då alla kampanjvaror ska bytas ut mot nya, samt att reklammaterial ska bytas ut. Hade något av detta blivit gjort till att jag började 14.20? Nej, så klart inte, så jag fick göra det, med Thomas som tapper underhuggare. Jag hade ju hoppats att något skulle blivit gjort, men inte det. Faktum är att det verkade som att väldigt lite blev gjort, eftersom jag och Hakar fick slita som djur hela kvällen. Tror inte jag stått still en enda sekund, känns det som, men nog fan har trots det fått saker gjorda. Fördelen med det är att dagen gick fort som fasiken, vilket var riktigt skönt.

Fick med mig fem chokladbollar från jobbet också, mumsigt värre, så nu sitter jag och äter sådana med julmust, kan inte bli bättre! Fick också det glädjande beskedet att någon tydligen hittat min bilnyckel som jag tydligen tappade igår. Jag hittade den inte när jag skulle åka till jobbet, utan fick använda min andra nyckel, men blev ju så klart lite orolig. Men nu ska jag kolla om de är hemma något imorgon och se om det är min nyckel.

Det var ett tag sen jag lade upp något roligt musikklipp, så här kommer ett sådant. Det är Story Of The Year, som jag kom i kontakt med i spelet Need For Speed: Underground 2, där de har låten And The Hero Will Drown, som är grymt skön. Detta är dock en annan låt, dock från samma album, som är en lugnare låt. De är riktigt bra på dessa, även om de lite mer upbeatlåtarna är bättre. Låten heter hur som helst Sidewalks.

 
En riktigt fin lite trudelutt, måste jag säga.

I övrigt fick jag hem USB-kabeln till mobilen idag, och det funkar som en smäck. Nu kan jag börja ladda över bilder till datorn igen, wihoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0