Äntligen!

Aaaah, äntligen ny jobbvecka. Ja, jag sag äntligen och jobb i samma mening. Jag skulle ju i och för sig kunna sagt att jobbveckan äntligen var över, men nej, jag är glad. Det är lite smådrygt att vara ledig tre dagar i rad, speciellt om man inte har något att göra på två av dom. Så jag är glad att jag ska jobba sex dagar i rad nu, lite smått underbart faktiskt.

Igår pratade jag med Sofie innan jag somnade, vilket jag också gjorde i söndags, det har helt klart varit mysigt, mest eftersom hon är ganska lätt att prata med. Det kanske blir lite löjligt och utdraget ibland, men det är bara kul, så det får vi göra om!

Nu sitter jag och dricker juice och äter rostade mackor med dill & gräslök... gunk på. Är det mjukost eller smör? Ost kanske..

Syns sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0