Är man party, så är man party

Ja, då har man blivit "utkastad" från krogen, första gången på ett bra tag. Eller, utkastad och utkastad, en vakt tyckte att jag druckit en Smirnoff Ice för mycket (för man blir ju aspackad på såna), och eskorterade mig ut. Jag hittade dock två tjejer utanför som jag pratade lite med, sen smörade jag lite för vakterna, vilket lyckades! De snackade med vakten som "sparkade ut" mig, och han gick med på att jag fick gå in igen om jag inte drack nåt mer, vilket jag inte gjorde. Helt klart en spännande natt i övrigt. Hamnade på kort gjorde jag också!


Fett osmickrande bild, men va fan. Vilka de andra två grabbarna är har jag ingen aning om, men fotografen ville ta ett kort på oss, så då måste man ju ställa upp. Sen spelade den underbara DJ'n Sandstorm! Som jag har önskat den, i flera veckor! Självklart poppade jag som en galning hela låten igenom.

Nej, det var en fin kväll, alla kategorier.

Ikväll blir det middag i Stockholm för att fira mitt brorsbarn som fyller 18, vilket ju så klart är värt lite party. Sen ska jag se om jag kan övertyga brorsan att de ska åka hem till Falun så att jag kan festa där ikväll. Hoppas hoppas, liksom.

Kommentarer
Postat av: Tessie

Låter ju nästan som en lyckad kväll :)

hoppas du får det trevligt i kväll med och att du tar dig te falun :P

2008-12-06 @ 14:46:49
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0