Årskrönika a la Kristofer

Jahapp, så var det väl dags att summera det här året. Mycket har hänt, det får man lov att säga, både bra saker och mindre bra saker.

Inte helt oväntat står Emma för den största portionen av alla minna minnesvärda stunder det här året, då hon varit med mig den största delen. Det jag dock tänker ta med mig till 2009 är de goda stunderna, för det är de som betyder något.

Mitt nyårslöfte är att bli mer intressant som person. Hur nu det ska gå till, det får vi se, men jag tänker inte tvinga fram något. Det kommer nog bli bra skit.

Dagen på jobbet var hyfsat hektiskt, men största delen ägnades åt omplock av varor, och jag är fortfarande inte klar. Och imorgon ska inventeringen av allt i hela butiken påbörjas, något jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning. Det är aldrig roligt med inventering, men jag vill få allt inventerat så att lagersaldo stämmer. Ja, så tråkig är jag på jobbet.

Hur som, nu ska jag försöka lugna ner mig lite, så att jag kan få en god natts sömn (det kommer ju gå bra...), och sen jobba som en gnu imorgon.

Nej, Gott Nytt År på er, för tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0