Benen på ryggen

Mysigt mysigt, tio timmars arbetsdag idag. Fast det är ju egentligen ingenting, så vem är jag att klaga? Det är dock skönt, för det innebär att min januarilön kommer bli mycket fin, vilket jag nästan längtar till. Förhoppningsvis blåser jag inte upp det alltför mycket, men jag kanske skulle dra ner förväntningarna lite i alla fall.

Annars har dagen flytit på bra, jag tog tillfället i akt och rensade arkivskåpet, som varit en veritabel krigszon, med en redig oordning överallt. Men nu, nu är det fan schnyggt, all thanks to me!

Precis vid stängning var det också en kund i GDS-hallen, som hade sönder slangen till dammsugaren, vilket jag påpekade att vi eventuellt kommer vilja ha ersättning för. Jag är ganska stolt över mig själv att jag inledde diskussionen, men det var fan lite stressigt innan. Men det är bra, jag behöver lite såna här saker för att träna, eftersom jag är dålig på det. Det är skitenkelt när kunder inleder diskussionen, men svårare om jag ska göra det. I alla fall så tyckte han så klart att han inte skulle ersätta något, för det var ju en förslitningsskada, även om slangen var helt avsliten. Och självklart skulle han åka till Venezuela i två veckor i natt, så meh... Men men, tar det med Camilla imorgon, så får vi väl se om det går att limma eller något.

Nu ska jag snart sova, eftersom det är jobb i ottan imorgon, myyyys. Så toodles alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0