Det känns bra nu

Vad är det med min kropp, egentligen? För några dagar sedan hade jag så ont i ryggen att hela arbetspasset var ett av de värsta i år. Nu har jag ont i nästan varje led, främst armarna, men även andra ställen. Jag tror nog att jag sover konstigt, eller något, eller så tycker min kropp att jag ska ta och fortsätta träna igen, vilket jag blivit lite dålig på... Joggandet, alltså. Men det är ju inte roligt, och det är ju kallt. Dagen idag har i alla fall gått bra, även om det gick lite långsamt. Fram till 9.30 hade jag att göra, men efter det var det väldans lugnt, inte så mycket kunder heller.

Imorgon börjar jag lite senare, eftersom Klas ville byta, vilket betyder lite sovmorgon, vilket är skönt. Sju morgonpass på rad var kanske inte så bra planerat av mig, även om jag gillar morgonpass.

Jag börjar fundera på om det inte faktiskt börjar kännas bra med Emma nu... Det känns bra, i alla fall. Men jag tänker inte börja ta någon direkt kontakt riktigt än, jag vill inte skynda något, mest för min egen skull. Jag tänker absolut inte falla ner i någon svacka igen, de dagarna vill jag inte ha tillbaka. Men bättre känns det, och det känns bra. Kanske kommer hon och jag att ha någon form av relation i framtiden trots allt, även om det känts långt bort nu ett tag. Jag vill verkligen det, egentligen, men har närmast räknat bort det de senaste månaderna.

Jag fick varken nagelsaxen eller boken jag beställt, inte igår och inte idag. Lite drygt faktiskt, trodde ju att de skulle komma idag. Lata jävlar måste de vara som jobbar där. Jag menar, jul och nyår är ingen ursäkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0