I know this, shit is fucked up

Än en gång har jag lyckats. Jag har strulat till saker på fyllan, men det hör ju till, right? Lite ångest kan man inte vara utan, då har det inte varit en bra kväll. Eller nåt. Jag ångrar att jag ångade på och "hävde" ur mig massa saker, men jag vet inte, jag skulle kunna sagt samma saker när jag var nykter.

Nåväl, har man problem som jag har, och sen pratar om dem när man är full, får man kanske skylla sig själv. Jag mådde ju sisådär i fredags, tydligen, vilket jag nästan inte har något minne av dock. Kvällen blev ju ändå lyckad till slut så.

Jag är ledsen, är väl det enda jag kan säga.

Gårdagkvällen blev riktigt mysig, med middag på restaurangen Salt i Stockholm. Något så spännande som en restaurang drivna av invandrare (vet inte riktigt varifrån), men med fokus på svensk husmanskost, med älgen i fokus. Själv var jag dock lite småtråkig och åt pasta med kyckling, men jag kände inte för något tyngre och det var riktigt gott, så jag är nöjd. Det dök ju upp massa vackra damer också, så jag hade lite att kolla på, mellan diskussionerna.

Jag kom helt klart till insikt att det är i Stockholms uteliv man ska befinna sig, så nu blev helt klart viljan att flytta dit något större, så jag ska helt klart börja kolla runt efter schyssta jobb, så att jag åtminstone kan börja pendla dit, för att sedan flytta någon gång i framtiden.

Meh, nu ska jag fortsätta en tråkdag, men jag vet inte, jag känner inte för något just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0