I'm a character!

Nej, om man skulle skriva lite.

Jag har varit ordentligt duktig idag på jobbet, och gjort massa jobb, båda viktiga och mindre viktiga, men inte mycket stillsittande har det blivit. Det fick jag erfara när jag käkade mat vid 14.35, och det kändes som att jag varit där i två timmar, när jag egentligen varit där i fem.

Så det jar varit en fin dag på jobbet, och nu är det två morgonpass och ett dagspass till på fredag innan det är helg och jag beger mig till Eeeeeeeskilstuna. Det ska bli trevligt som bara den! Måste komma ihåg att slå in presenten bara...

Sen har ju den officiella nedräkningen börjar till att jag ska tatuera mig, 24 dagar kvar, baby! Nej, jag är faktiskt inte speciellt uppspelt över att jag ska tatuera mig, det känns snarare naturligt. Många brukar ju bli så himla exalterade över det, men inte jag inte! Jag ser fram emot många fler tatueringar, och har fått ett litet uppslag på hur jag ska tatuera mitt ansikte (inte själva ansiktet alltså, utan motivett av ett ansikte). Så antingen gör jag den härnäst, eller så blir det ryggtatueringen.

Jag har ju också tänkt pierca vänstra bröstvårtan, men jag vet att det kommer göra fruktansvärt ont, eftersom jag är känslig där. Men jag vill verkligen göra det, så jag får antingen stålsätta mig, eller kanske preparera innan. Zon ska väl dämpa känslighet? Vi får se...

Life's looking good, people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0