It's an exciting life

Spännande att Emma besöker mig på K6. Analys? Inget jävla aning. Men spännande är det.

Har funderat på att börja läsa hennes blogg igen, men det blir nog inget med det riktigt än. Slutet på januari, eller nåt.

Kan inte någon komma och laga mat åt mig? Jag orkar inte... Kan inte någon komma och plocka undan tvätten åt mig? Jag orkar inte... Kan inte någon komma och diska åt mig? Jag orkar inte...

Meh, vad lat jag är. Jag skyller på datorn och MSN. It's a fucking addiction, I tell you! Jag vill ha en bra gitarr så att jag kan göra annat än att sitta här och häcka, bli lite produktiv för tusan. Och sen skulle det vara trevligt med sommar också, motivationen är ju inte på topp när det är mörkt som i natten kl 16 liksom.

Aaaaaaanyway, sista tråkiga uppdateringen för idag. Vilket innebär att det inte blir några fler uppdateringar. Om jag inte lägger upp nåt fint YouTube-klipp, eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0