It's sad, but this is my life

Skickade så in låneansökan idag, så vi får se när de behandlar ärendet och jag får pengarna... Kanske gör 9:e januari till en heldag i Stockholm, med tatuering, gitarrinköp och jobbansökningar. Vi får se, helt enkelt.

Annars har den här dagen varit ganska lugn. Sov så länge som till 12.15, vilket var både oväntat men skönt. Sen åkte jag upp till jobbet runt tvåtiden och hämtade nycklar av Erik, samt snackade lite strunt med David. Det var fint.

Resten av kvällen, vet jag inte riktigt... Jag borde börja skriva på en novell som jag planerat lite. Borde.

Lite musik kanske?


Lite hederlig NOFX, med en fin text. Eller nåt. Men fin i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0