Jag trampar över allt som står i min väg

Nej, kanske en liten uppdatering, eller vad säger ni? Här får ni den!

Livet leker, eller vad man säger. Nej, men det känns bra faktiskt. Jobbet igår gick bra, alltid kul att jobba med David. Vi fick dock årets fråga av en kund.

Kund: Hej, är det här samma sak som Preem?
Vi (svårt att hålla sig för skratt): Nej.
Kund: Okej, då vet jag!

Jag menar, vad tänkte den mannen innan han klev in i butiken? Hade han ett Preemkort och visste inte riktigt var han var, eller var han helt enkelt så urbota dum att han faktiskt trodde att OKQ8 och Preem är samma sak? Jag kanske ska testa och gå in på H&M och fråga om det är samma sak som JC? Kul kille...

Sen var det ju en annan som sa till någon han pratade i telefon med att han var på Statoil. Det verkar vara svårt att veta att vi faktiskt är OKQ8, flaggorna och allt reklammaterial utanför och i butiken verkar inte vara tillräckligt. Själv skulle jag faktiskt tycka att det var pinsamt att inte ens veta i vilken butik man är, och gör definitivt klart för mig att jag vet det. Jag har fått den frågan alltför många gånger av kunder som ska betala bensin, till exempel. "Var är jag nu?" Jag menar, hur kan en person inte ha koll på det? Är de verkligen så insnöade i vad de gör för tillfället att de ignorerar precis allt runtomkring dem?

Aaaaaaaanyway, tog med mig massa lussekatter hem och satt och mumsade på dem med cola hela kvällen, och gick och la mig vid 2. En fin dag helt enkelt.

Le Parkour är helt klart nya favoritlåten med Afasi & Filthy, btw. Ge mig tips på svensk hip hop, för bövelen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0