Jaja, ja ska! Bara lite till...

Uppvaken för någon timme sedan, och relativt pigg. Idag har jag dock en massa saker jag måste göra, typ. Eller, diska och handla mat, men det är fan mycket. Mycket för mig i alla fall. I övrigt vet jag inte. Känner inte för något just nu, och med det oerhört inspirerande vädret blir man ju inte direkt mer kreativ... Sitter och lyssnar på Still Remains, och hade tänkt lägga upp ett YouTube-klipp på deras låt Recovery som är bra, men hittade inget, förutom en cover av ett annat band.

Nej, man kanske skulle ta tag i disken, och sen åka lite roliga ärenden. Funderar också på att ringa till halvbrodern Magnus och se om de ska åka hem efter middagen på lördag, eftersom jag är bjuden på fest i Falun. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0