Jobbå!

Så var det ny dag, och vad blir man väckt av? Camilla som undrar om jag börja, typ, när som helst. Fin fint, eller nåt. Fortsätter det så här kan jag få en myyyycket fin lön i januari, vilket helt klart ser ut att bli fallet. Mycket mysig, måste jag säga. Så nu sitter jag här och ska dricka mitt glas med C-vitamin, sen borsta tänderna och åka och handla, eftersom jag saknar pålägg till frukosten imorgon, samt att jag måste köpa lite andra saker också. Sen blir det jobba, så typ två timmar extra idag, runt 156 kr extra, lite snabbt uträknat.

Sawheet!

Inga fler uppdateringar förrens när jag kommer hem med andra ord, ni får försöka klara er utan mig, även om jag vet att det blir svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0