Live a new life, I'm strong like this

Äntligen var den här helgen över. Sweet! Bara 12 dagar kvar till nästa... Det har varit en ganska lugn helg dock, som tur är, och relativt billig sett till matkostnader, vilket också är trevligt. Idag får jag mat av föräldrarna vilket ju drar ner omkostnaderna ytterligare. Nu fortsätter ju dock morgonpassen hela veckan, så jag måste fixa med mat varje dag, vilket ju är lite drygt. Sen måste man ju lyckas lyxa till det på nyårsafton, i min ensamhet. Det blir nog inget party party eftersom jag kommer vara trött och eftersom jag jobbar på morgonen dagen efter. Yeye, det blir fina fiskar det.

Imorgon ska jag jobba med mitt förra ex, ska bli spännande. Eller ja, det går väl bra, antar jag. Inga konstigheter, liksom.

Nu kastar jag lite No Fun At All på er!


Should Have Known, en mycket skön låt från deras antagligen bästa album.

Nej, nu ska jag slappa lite, ta det lite lugnt, och tagga inför att dra mig till föräldrarna och äta kyckling. Fint det, serru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0