Min skit är bättre än din skit

Ja, då blev det ju lite annorlunda den här helgen, än vad som tidigare var planerat. Inget Eskilstuna eftersom Lina är alltför hängig av feber etc, så jag försöker roa mig på annat sätt. Ska träffa Erik idag på jobbet, då vi ska lätta upp stämningen lite, få dit lite humor i vintermörkret. Fast det är INTE mörkt just nu, jävla sol och lysa rakt in i lägenheten. Visst, det är fint med söderläge, men fan inte den här tiden på året när solen är i precis rätt läge för att förblinda en om man inte drar för persiennerna.

Anyway, så ska jag få låna en GH-gitarr av Kaisa idag, som förhoppningsvis funkar bättre än den till PS3 som jag lånade av Erik. Kaisas är ju till XBOX360, vilket tydligen ska funka till PC. Hoppas det blir bra skit, börjar bli drygt att spela med tangentbord...

Sitter och lyssnar på Organism 12, som kanske inte riktigt är min grej. Endast och enbart trashtalk blir drygt i längden, det kanske funkar någon gång, men inte alltid hela tiden. Plus att musiken inte är speciellt bra, där finns det bättre artister. Men man måste ju ge allting en chans, right?

Nej, om man ska ta och posta lite bra musik snart? Det tror jag nog, men för nu, toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0