Phew!

Så där ja, då var arbetspasset med förra exet över, och det gick bra. Ömsom lugnt, ömsom körigt as hell. Men det är så det ska vara. Jag pysslade med kampanjbyte mest hela passet, eller de första fem timmarna i alla fall, så Maria fick finna sig i att stå i kassan mest hela tiden. Det fick till följd att hon fick alla biluthyrningar idag, vilket kanske var lite tråkigt. Och det är inte kul att skrapa en reklamskylt täckt med is som är över två meter när man själv är runt 1,77. Fick nästan träningsvärk i armen efteråt...

Nåja. det var hur som helst en dag som gick ordentligt snabbt, vilket är skönt. Nu ska jag njuta av lite ledighet, och försöka tagga till så att jag tar min lata rumpa ut och springer idag. Någon som vill övertala mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0