Rabbits Are Roadkill On Rt. 37

Så där ja, då blev det träning i alla fall, men vi var färre den här gången än förra veckan, men jag pallar inte åka fram och tillbaka två gånger i onödan, så jag hängde kvar. Så först spelade vi lite tre-mot-tre med små mål, och sen körde vi pricken. Jag är tydligen skitbra på pricken, för jag kom trea första omgången, och vann den andra. Stabil skit. Jag blev väl inte direkt sönderkörd, men lite tog det i alla fall. Sen drack jag ett glas mjölk när jag kom hem, så nu är jag fit for fight, liksom.

Nu blire dock musik! Flogging Molly är ju, som alla vet, asgrymma, och en fin låt på senare tid är What's Left Of The Flag. Ni får ursäkta Naruto-videon, men alla andra klipp var live-klipp, som jag inte gillar.


Mmm, som sagt, bra skit helt klart.

Imorgon blir det kvällspass på jobbet, och samma sak under helgen. Sen är jag ledig på måndag, och då har jag tänkt att ta mig till Stockholm för att boka tid för tatuering på någon studio, har inte riktigt bestämt mig för var, men East Street Tattoo verkar vara rediga, om än något dyra. Det blir i sådana fall kaninerna runt högra bröstet, alternativt ansiktet på högra armen. Sen om de piercar också, gör jag bröstvårtan. Jag kan ju i och för sig vara smart och vänta med piercingen till kryssningen i januari, då jag troligen kommer kunna få det snuskigt billigt.

Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0