Snart en vecka kvar

Sedan jag lade upp 60% av NOFX här, har jag haft låten i huvudet konstant. Helvete! Det är ju jobbigt! Måste lyssna på den igen...

Annars har dagen varit fin. Jag började med att åka ner på stan och köpa julklapp till mamma, och sen till Coop för att handla mat till att Sofie kommer på torsdag. Sen degade jag lite innan jobbet, snackade med lite folk på msn etc. Jobbet gick fort som tusan, mest för att jag plockade massa varor. Den var 21 innan jag visste ordet av! Och imorgon är det julafton, och det kommer bli slappt. Eller så blir det inte det eftersom jag kommer göra massa saker medan de andra slappar, jag har inte riktigt bestämt mig än.

Nu har jag också fått pengarna från lånet, så... Nu är jag "rik". Har investerat i en nagelsax och en uppdatering av mitt virusskydd och spywareborttagare. Annars kommer jag inte göra några större inköp förren efter tatueringen. Då blir det nog lite klädinköp i första hand, sen så klart gitarr och tillbehör till den. Har faktiskt börjat längta lite till tatueringsdax, men mest för de andra tatueringarna jag tänker boka in då. Sen tänkar jag eventuellt pierca mig då också, vi får se. Snart så!

Imorgon får jag mat hos föräldrarna, wihoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0