SooOOooOoooOooppa!

Ja ni, gott folk. Ännu en dag har passerat, och vad fan har man gjort? Ganska mycket, faktiskt! På jobbet, i alla fall. Vi fick ju bland annat in en ny hyrbil, som jag så klart tog på mig att fixa iordning. Annars har jag varit underbar och trevlig som alltid. I övrigt har det väl inte hänt något extraordinärt att diskutera, utan en ganska vanlig dag. Imorgon blir det mer av samma vara, antagligen, men det är okej för mig.

Så nu gäller det bara att fördriva tiden till det blir sängdags, hur nu det ska gå till. Jag har köpt soppa till mat i alla fall, vilket var länge sen jag åt.

Nåt som är spännande, eller snarare deprimerande, är att jag fick strafföreläggandet idag. Jag tänkte dryga tusenlappen, kanske? Nej nej, 5600 ska de ha. Kändes det värt det? Kanske inte... Så nu har jag beslutat att ta det där lånet, så det kanske blir ny gitarr och lite annat smått och gott i början på nästa år, en lite försenad julklapp, liksom. Och självklart mer tatueringar!

Så... Ömsom vin, ömsom vatten idag, helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0