Sova är inte bra

Vad fint att jag tappade balansen när jag skulle sätta på mig skorna och slog huvudet i hatthyllan. Jävligt smidigt... Sen försökte jag låsa lägenheten med nyckeln till tvättstugan. Stabilt som fan. Kanske hade att göra med att jag powernappade i kanske 10 minuter, och blev lite såsig i skallen. Men nu är tvätten klar i alla fall, men jag har tråkigt som fan.

Sen har jag ju så klart haft en dag med "jag vill ha tillbaka"-tankar, vilket jag inte tycker om. Vill bara att det ska vara över nu, men det ska tydligen gå långsamt, har någon bestämt... Har inte någon nåt bra tips på hur man blir av med onödiga tankar?

Snart ska jag ut och jogga, men funderar lite på att vara onyttig först. Fast det går ju emot varandra, så kanske inte... Nej, ingen chokladboll för mig.

Bah, underhåll mig!


Kommentarer
Postat av: Tessie

Enda tipset jag kan ge dig är att försöka hålla dig sysselsatt.. umgås med vänner och sitta prata och vara social me dom.. så mycket som det bara går :) Tankarna man då har i skallen som inte vill släppa taget kan då inte riktigt komma fram eftersom man pysslar me annat skoj :) Kram

2008-12-04 @ 09:23:00
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0