Sova sova sova snart

Så där ja, nysprungen och nyduschad, mycket skönt. Började kolla på Street Kings lite tidigare idag, men höll på att somna efter ett tag så jag struntade i det, men blev dock riktigt trött. Nu är jag snarare pigg istället, men det är fortfarande skönt att komma ut och röra på sig. Jag har lyssnat på massa musik idag, men jag tänker bjuda på Whistles In The Wind av Flogging Molly, en härligt skön låt.

 
Just nu sitter jag dock och lyssnar på Afasi & Filthy, som gärna får släppa lite nytt material, tycker jag. Hotell Stress 2 var ju inte någon riktig höjdare, och nu börjar jag ju nästan slita ut Fläcken...

Nej, ett glas mjölk för att komplettera bananen, sen blir det nog snart sängen, och jobb i ottan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0