Tvätta bör man, annars... dör man?

Låååååång dag idag, har det känst som. Men nu är åtminstone arbetsdelen av den över, så nu kan jag slappa lite. Ska kanske vara lite produktiv idag, vad sägs om det? Vi får se, just nu håller jag hur som helst på att tvätta, och det är ju faktiskt lite småproduktivt. Sen ska jag ju ut och springa ikväll igen, nyttig och hurtig som jag är. Fast maten blir väl dagens bottennapp... Har köpt lite minipizza som jag ska äta, där hade jag ju kunnat vara nyttigare, men va fan...

Annars var det faktiskt ganska lugnt på jobbet idag, onsdagförmiddagar brukar ju vara det, imorgon blir det lite mer att göra, med både varubeställning och leverans. Fick ju dock lite nyttiga saker gjorda, i alla fall, så det var bra.

Det har inte hänt mycket spännande i övrigt idag, får jag lov att säga, ganska basic shit, liksom. Får se om jag hittar på något supermegaintressant att skriva om senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0