You wish that you meant something to somebody else

Hemkommen efter en otroligt jobbig arbetsdag. Eller inte. Har mest agerat DJ hela kvällen, och spelat massa schysst musik på YouTube, till allas uppskattning! Annars blev väl det som behövdes göra gjort, jag var ju bland annat tvungen att ta hand om några av de grejjer som inte blivit gjorda av de som jobbade morgonpass, mest för att det var idel nybörjare, förutom Klas då. Annars var det sweet.

Musik som spelats är till exempel Guillotine Part II av Escape The Fate.


Bra som fan, att få sjunga raderna

Yes, I will see you through the smoke and flames
On the front lines of war

I ett folkhav utan någon musik (ett parti i låten) skulle vara en så grym upplevelse. Måste fan kolla om de spelar i närheten någon gång så att man kan få se dem live. Sen spelade jag ju lite A.F.I. också, närmare bestämt The Prayer Position, en solklar favorit från ett av deras tidigare album.


Grymt skön låt med ett härligt tempo och snygga riff, en av mina favoritlåtar med dem, alla kategorier faktiskt. Så det är väl ett axplock av vad som strömmade ur högtalaren i kassan med mig vid rodret.

Annars har min dag förgyllts (?) av blod, i och med att jag strax efter halv två lyckades skära mig med rakbladet när jag rakade mig under näsan. Jag skar mig precis i näsvingen, och det ville verkligen inte sluta blöda. När jag var på jobbet cirka 50 minuter senare blödde som fan fortfarande, så jag fick skära till ett plåster, och så här snyggt blev det.


Vacker man! Jag var ju tvungen att posa lite när jag kom hem, i mina coola mjukisbyxor och roliga t-shirt!


Fett snygg man är, även om det kanske är lite orutinerat att kolla på kameran. Men min mobil har ju börjat strejka till och från, så man måste kolla att det faktiskt blir bilder tagna. Aaaaaaaanyway, snygg är jag.

Jag kollade lite filmer på jobbet som jag ska ladda ner, nämligen följande:

The Forbidden Kingdom
The Bank Job
Barnhemmet
Speed Racer
Arkiv X - I Want To Believe
The Grand
The List


Dom ska jag fixa, serru.

Nej, nu ska jag vara rolig på Internet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0