Uppåt neråt vänster höger

Och så var man hemma, i den mysiga lägenheten! Lyssnar lite på The Confession, och funderar på om jag ska göra jobbutbildningen nu, eller senare... Har ju träning (förhoppningsvis) ikväll, och efter det vet man ju inte hur pepp man är på att sitta en timme med den. Det är för övrigt en utbildning vi måste göra för att börja köra biluthyrning via Internet, något som vår station är sist ut med i Sverige, tror jag. Så det kan vara på tiden att vi kommer igång med det.

Annars var det en fin dag på jobbet idag. Andreas försökte vara überproduktiv och gjorde saker till höger och vänster och var superstolt för varje liten sak, men det var kul för honom. Han fick mig och Camilla att ha på oss tomteluvor också, och så här fin såg jag ut i min.


Äh men, fan vad snyggt liksom! Kanske inte bästa minen, men va fan, jag bjuder på den. Annars flöt det mesta på, som sagt, och jag var allmänt duktig och beställde varor och shit. Försökte lyssna lite på julmusik också, men vi hade bara förseglade skivor hemma, och lastfm.se var inte till mycket hjälp. Får nog fundera på att sprätta en skiva, och låtsas som ingenting när någon ska köpa en. Vi måste ju ha mer julstämning för tusan!

Vi lyssnade dock lite på musik på YouTube, och då hittade jag den är fina unpluggedversionen av The Killers låt When You Were Young. Sångarens röst kanske inte är klockren hela tiden, men i övrigt tycker jag det var en fin version.


Mycket skön, faktiskt, en lugnare version av orginalet, som ju är mer upbeat. Skulle inte ha något emot att lyssna på hela den konserten...

Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på musik och slappa ett tag, till att det blir dags att fixa mat, och sen åka till träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0