Varje dag så jobbar jag

Morgon morgon morgon. Eller, morgon och morgon, det är väl redan eftermiddag. Som förväntat sov jag som en stock i natt. Pratade med Sofie till kanske runt 12-snåret? Sen när jag släckte lampan och stängde av TV:n kan det inte tagit många minuter innan jag somnade. Sen väckte så klart Erika mig med några sms vid nio, men sen kunde jag sova till 12. Så nu är jag äntligen någorlunda utvilad, men istället helt slut i kroppen. Fast jag kommer ju få sova ut tre mornar till nu, så det är lugnt.

Sitter och lyssnar på Afasi & Filthy (känns inte konstigt längre), och ska så småningom ta och raka mig. Känner mig halvt-om-halvt taggad att jobba, men det ska nog bli rätt lugnt och skönt tror jag. Kommer ju att jobba med Anna och Hakar till att börja med, så vi får se hur många lugna stunder jag får. Blir nog till att äta maten på kontoret, så att de slipper springa så långt om de ska fråga något.

Nej nej, fortsätta tagga lite, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0