Who ever told you that is your enemy

Vad ska man säga, dagen hade helt klart kunnat fortsätta bättre än vad den gjorde efter jobbet. Har kännt mig allmänt nere och asocial mest hela tiden, inte förrens nu som det börjar kännas lite bättre. Jag vill verkligen inte ha såna här dagar längre, men förhoppningvis kommer jag att kunna motivera mig bättre när jag köpt gitarr och tillbehör och känner att jag kan göra något med mitt liv, istället för att bara sitta och inte göra något när jag inte jobbar. Vi får hoppas det i alla fall.

Men men, vi får hoppas att morgondagen medför en något mer taggad Kristofer, som kanske göra något? Vad nu det skulle vara...

Nu har jag också ätit lite lulvörtsbröd med leverpastej, och druckit lite saft, så jag är helt klart på bättre humör. Kanske lite musik, eller vad säger ni?


Ett av mina absoluta favoritband Pennywise, skapade sitt hittills bästa album Land Of The Free? 2001, och det här är titelspåret med samma namn. Så underbart skön, och helt klart utan motsvarighet i musikvärlden.

Så, nu blire inge mer idag, sov gott på her, home dawgs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0