27 my ass

Jag gjorde vuxenpoängstestet igår (på Vuxenpoäng), och enligt det ska jag egentligen vara 27, vilket jag tycker är konstigt eftersom jag känner mig som typ 20. Men vem vet, jag kanske är så gammal som jag faktiskt är... Fast det är väl mest socialt som jag känner mig missanpassad åldersmässigt. Där behöver jag helt klart växa till mig lite, men det är ju det jag ska göra de närmaste åren, är det tänkt.

Sitter här och är lite luddig i huvudet, antagligen på grund av att jag är lite småsjuk, men det är fint. Ska sova länge och väl imorgon, det ska bli najs. Hoppas bara ingen ringer och väcker mig. Man kanske skulle gå och lägga sig, även om klockan bara är barnet.

Meh, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0