Åååååå Kalmar!

Kristofer lyckas sova länge ännu en natt. Gud vad skönt! Faktiskt... Somnade väl i och för sig inte förrens kl 4, men ändå. Nu sitter jag och lyssnar på in Flames och läser bloggar. Har ju börjat läsa Henrik Rydströms blogg eftersom jag ju är die hard Kalmarfans och då håller på att ta SM-guld. Plus att jag varje dag läser i Sportbladet om hur himla bra den är. Och det är den väl, han kan ju i alla fall svenska språket, vilket det verkar vara sämre med i kändisbloggar.

Nu ska jag ta tag i dagens bestyr, som börjar med en tur till jobbet för omläggning till vinterdäck. Sen MÅSTE jag städa och diska, fan, kycklingen sen förra onsdagen ligger ju och möglar och börjar lukta illa. Det är inte alltid glamoröst att bo själv... Kan inte någon komma och vara min städare några gånger i veckan? Jag kan betala i natura!

Nej, om man kanske skulle läsa lite fler bloggar och sedan ta och ge sig iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0