Aj aj aj

Jaha, då har man fått erfara den bistra baksidan av att spela fotboll. En boll rakt på ögonbrynet från två meters avstånd. Garanterad blåtira och begränsat synfält. Mys. Men men, nu ser jag ju ut som att jag varit i slagsmål... Det kan jag utnyttja på krogen på lördag, jag kan leka badboy! Alla tjejer kommer att falla för mig, eftersom jag trots allt verkar vara en trevlig kille. Kanske var det en tjejkompis jag försvarade? Hmm, ska fila på det här tror jag, det kan vara guld värt.

Annars var det en bra träning, massa mål gjorde jag, bland annat ett nickmål från nära nog halva plan, plus massa grymma långbollar som resulterade i mål. Jag är rätt bra ändå, synd att min teknik är under all kritik. Men det kommer med konditionen och styrkan, tror jag.

Nu sitter jag i alla fall och äter banan, och lyssnar på Red Hot Chili Peppers, vilka jag powervilade till lite tidigare idag. Helt klart okej musik att göra det till. Jag har ju en playlist på 2 tim 53 min med dem, det räcker gott och väl om man vill relaxa lite. Fast favoritbandet nummer ett att vila till är Queens Of The Stone Age, pundarrock är garanterat skönast i såna situationer.


Kommentarer
Postat av: Erika

Knäppis.... =P

2008-11-21 @ 02:43:39
URL: http://ericka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0