Aldrig krig, knappt nån svält, men fan inget anställningsskydd

Nu har jag ätit min nyttiga måltid, nämligen min pizza. På Coop såg jag en tjej jag tycker är snygg, hon heter Emma (så klart), och jobbade tydligen som en sån där presentatör för varor. Hon brukar handla ibland på jobbet, och jag blir alltid glad när hon kommer, fast hon verkar ju tyvärr inte så intresserad av mig... Erik och jag kollade så klart upp henne på Facebook (eller Bilddagboken) i somras, men jag kommer inte ihåg vad hon heter i efternamn nu, så... Nåja.

Nu sitter jag och lyssnar på Afasi & Filthy (fortfarande lite ovant), käkar chips och känner mig allmänt mysig och relaxad. Ska kanske kolla lite serier, eller någon film, jag har ju lite på datorn, liksom.

Nej, annars vet jag inte. Kanske ska skriva lite, om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0