All systems go

Jamen, herregud, eller nåt. Här lägger man upp statusen "... vill ha en tjej som inte säger nej", på Facebook, och helt plötsligt verkar alla tjejer ta åt sig, och folk känner att de måste ge mig tips och råd. Det var ett skämt! Baserat på en låttext, modifierad av undertecknad. Jag vill inte, på fullaste allvar, ha en sån tjej, men tyckte att det lät roligt. Men nej, tydligen inte, det är ju jävligt provikativt, verkar det som.

Chilla! Eller nåt.

Annars var det massor med musik som rörde sig i mitt huvud när jag gick och la mig igår (nej, jag lyckades inte somna snabbt), jag börjar mer och mer komma in i tanken på att jag kommer att börja spela musik, och känner mig riktigt motiverad att göra det, det känns bra. Så nu behöver jag bara lite pengar så att jag kan köpa utrustning. En distpedal ska jag köpa först, för att sedan ta det där lånet och köpa gitarren och inspelningsutrustningen, det blir bra skit det. I och med mitt "nyfunna" intresse för hip hop, har jag till och med funderingar på att skriva några sådana låtar också, fast då så klart blanda de med distat. Det kan bli hur bra som helst, tror jag.

Innan jag somnade kollade jag på EkdahlTV4, och debatten om manlig fåfänga. Det är ett intressant ämne, och jag tänkte nästan skriva något om det senare, kanske inte en jättegrej, men något litet. Det roligaste var att se Isabella Löwengrip försöka få en syl i vädret när alla andra pratade. Hon fick ju säga lite i slutet, men blev avbruten även då. Belinda Ohlsson verkade heller inte blivit informerad om att de körde en vinjett innan hon skulle avrunda programmet, så hon började prata när den började rulla. Det var också fint.

Nej, Forest Fruit är det godaste téet, och det vet ni alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0