Bloggetiblogg

Hemkommen, sitter och poppar I Am Ghost (deras Killer Likes Candy, som jag skrev om tidigare, har verkligen fastnat), käkar grekisk sallad från jobbet och njuter allmänt mycket. Det har varit en, under omständigheterna, fin dag idag. Den har flytit på fint, och det är ju alltid lika fint att jobba med Linda, en mycket trevligt liten människa. Fick lite saker gjorda idag, så jag får väl vara nöjd med min insats.

Imorgon har jag inte mycket planerat, förutom att sova ut riktigt ordentligt. Sen kanske jag ska städa och pyssla lite här hemma, när jag kan slita mig från datorn, det vill säga. Sen är det ju träningen på kvällen, som jag faktiskt ser fram emot. Ska bli kul och se vilka som kommer, hur många jag känner igen. Ska försöka bli så passa frisk jag bara kan till imorgon, och eftersom det har varit lugnt på jobbet, känns det positivt.

Appropå de bloggar jag för tillfället läser, kan jag ju lista dem här:

1000 apor

Med huvudbloggarna Alex och Calle Schulman, men även Praktikantbloggen och de andra är värda att läsa. Trots att Alex Schulmans och mina egna livsåskådningar kanske inte stämmer överrens, är han ändå en tämligen rolig människa att läsa. Brukar ju läsa hans krönikor i Aftonbladet också.

Magnus Betnér

Magnus är ju helt klart en av mina absoluta favoritståuppare, så självklart måste jag läsa hans blogg. Det enda jag inte gillar med den är intro... "Vad du tycker, tja, det bryr jag mig väldigt lite om", står det. Visst, Magnus bygger det mesta av sin komik runt samhällskritik och hans något bittra inställning till många saker, men riktigt så långt behöver han inte gå. Visst, han behöver inte skriva det motsatta, "Jag älskar er alla och hoppas ni kommenterar riktigt mycket!", men han skulle lika gärna kunnat lämna den meningen utanför. Annars en rolig blogg.

Soran Ismail

En annan lite småkul kille, som jag dock mest läser för att jag vet att han uppdaterar bloggen relativt mycket.

Henrik Rydström

Mittfältsgiganten i Kalmar FF har ju en blogg han med, som också är läsvärd. Ofta uppdaterad med långa, bra skriva inlägg, som är kul att läsa, alltsom oftast.

Utöver de är det vänner och bekantas bloggar som läses, men jag tänker försöka leta upp fler intressanta människor som bloggar. Har ju dock inte alltför många "idoler", så jag vet inte riktigt vilka... Någon som har några bra tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0