Blom-blom-blom-blomparaden!

Nej, fan vad dåligt med uppdateringar från min sida, ändring! Idag har jag fått leka telefonvakt och instruktör på jobbet, eftersom det var Hakar och Jocke som jobbade, och ingen av de är ju några stjärnor än så länge. Först fick jag svänga förbi för att visa hur kaffemaskinen ska rengöras, eftersom den nya kräver lite mer jobb än den gamla. Efter det var det att leka telefonvakt när de skulle stänga, och självklart lyckas de sabba allt, och hann väl inte ut förren vid 22.45, när vanlig tid brukar vara 22.15. Men det är bra att de får försöka lösa lite problem själva, då lär man sig mycket bättre, vet jag av egen erfarenhet.

Annars har kvällen varit soft, har chattat med människor, lyssnat på musik och kollat på TV. Sen har jag ju insett (ja, jag är långsam), att de flesta av Galenskaparnas sketcher ju finns på Youtube, och däribland min personliga favorit, Blomparaden!




Frågesporten med de skumma frågorna och de roliga vinsterna (eller vad sägs om en promenad, eller varför inte ett solsystem?). Helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0