Blow those words out of the back of your head

Det känns faktiskt nästan alltid bättre efter en joggingtur, helt makalöst faktiskt. Ska nog fan ut och springa varje dag, även om jag jobbar kväll... Är fan riktigt skönt, även om man bara tar en kortare tur. Nåja, vi får se hur det blir med det. Höll på i cirka 35 minuter idag, vilket är bra för att vara jag, avslutade också men en liten tur i mördarbacken, vilket jag klarade galant. Nu sitter jag och myser och lyssnar på Atreyu, vars låt When Two Are One har blivit lite av en ledsagare för mig. Mycket skön låt och bra text, passar mig bra just nu.

Nu är det snart dags att lägga sig i sängen, upp igen 5.30 imorgon bitti, och det är rätt skönt att bara ligga i sängen och glo på TV till att man somnar. Fast jag känner att jag måste ta tag i mitt liv nu... Har tänkt att ringa en person i laget jag spelade fotboll förut och kolla hur landet ligger där. Tror de åkte ner i sjuan den här säsongen, så det kommer väl inte vara det högsta tempot, vilket ju så klart passar mig som handen i handsken eftersom min form inte är något attt hurra över just nu. Får se om jag ringer imorgon.

Annars måste jag ju ta tag i den andra delen av mitt liv också, men jag känner att jag måste komma över Emma ordentligt först, och jag vet inte när jag gjort det. Förhoppningvis snart, men det är inget jag räknar med.

Nåja, inga mer såna tankar nu, jag har ju trots allt mått bra idag, tänker inte sabba det alls!

Så här snygg ser jag för övrigt ut när jag joggar, fräscht va?


Nej, nu blire sova för mig. Gonatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0