Bros before hoes!

Sista spännande uppdateringen för idag då? Jag har varit ute och sprungit, blev bara en snabbis idag, men det var skönt ändå. Anledningen till att det blev en snabbis var att det var infernaliskt dimmigt ute, och med glasögon blir det aningen svårt att se, så jag nöjde mig med ett varv av min lilla runda.

Nu måste jag gå och lägga mig, eftersom jag ska upp om drygt 6 timmar. Hade tänkt kolla lite på Filip & Fredriks valvaka först, men sen får jag vänta med att se resultatet till imorgon. Hoppas (som de flesta) på att Obama vinner, men troligtvis för McCain det. Tror inte USA är moget för en ickerepublikansk president än.

Men men, syns imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0