Cola, pizza, chips - instant win

Alltså, när man drömmer, brukar det ju oftast vara drömmar som på något sätt har med något som hänt på riktigt, eller med människor som man interegerat med på senaste tiden, eller ska etc. Mina drömmar i natt var helt random, och bara allmänt skumma. Bland annat tog jag kort på folk som stod på varandras axlar iförda kläder så att de såg ut som en person. Jag drack cider på en pub i England, varefter alla i baren fick sånt där surt godis som "poppar" i munnen. Efter det spelade ett lag av städare fotbollsmatch mot ett vanligt lag, med den lilla skillnaden att städarna hade sin utrustning med sig på planen, däribland en skurmaskin. Det var någon dröm där det fanns en flygande ubåt också. Jag drömde verkligen många olika drömmar också, normalt sett brukar jag drömma en längre dröm.

Nåväl. Nu är jag hemma, och är glad för det. Förutom att jag drömde, sov jag som en stock ända till klockan ringde, vilket jag verkligen behövde. Jag har de två tidigare nätterna sovit ordentligt dåligt, så min kropp ville väl ta igen förlorad vila. Ska försöka sova ordentligt i natt också, så att jag orkar hålla igång hela dagen. 11:05 kommer bussen och hämtar oss på busstationen i Norrtälje, sen går båten 12:00. 17:30 beräknas vi vara tillbaka, och då drar vi till David och Catta för lite förfest, innan krogen. En lång förfest med andra ord, och bra med tid att bli riktigt wasted på, det blir bra skit det.

På jobbet idag har jag gjort lite allt möjligt, bland annat lite reparationsarbete, eftersom jag är så grymt teknisk. Sen att det tog kanske tre gånger så lång tid som det borde är en annan sak. Annars plockade jag varor och ringde telefonsamtal, duktig som allti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0