Dagens första

Hemma från en mycket fin jobbdag med David och Camilla, där allt flytit på som bara den, vad annars liksom? En dag helt utan jobbiga, dryga kunder tror jag, ganska otroligt. Riktigt skönt, och nu sitter man her lite halvmysig sådär och undrar vad man ska hitta på. Orkar ju inte direkt engagera mig i något ikväll, eftersom jag jobbar morgon imorgon, så det blir nog lite slappa, med ett tillhörande joggingpass lite senare, tror jag.

Jag upptäckte imorse när jag surfade lite sidor att Emma varit inne och kollat in mig på BDB och K6, vilket ju är intressant, men får mig att börja analysera i onödan. Jag hoppades ju lite att hon skulle ta samma tillfälle som jag och inte behöva tänka så mycket, men men... Sen är det ju lite roligt att en tjej (som jag inte ens vet vem det är) som hon känner frågar mig om vi har gjort slut, spännande!

Nåja, whaevva! Nu ska jag fortsätta lyssna på Turbonegro och snart äta lite paj!

Kommentarer
Postat av: johanna

Trevlig blogg =)

2008-11-28 @ 21:24:03
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0