Dags att sparka lite boll!

Yes, that's right! Kristofer ska börja spela fotboll igen! Pratade för cirka en timme sedan med ordföranden i klubben (inte han jag egentligen trodde jag skulle ringa), och jag var så välkommen så. På torsdag smäller det, och det är bra, eftersom jag är ledig då, tänker ladda upp hela dagen. Det känns faktiskt riktigt bra det här... Nu måste jag bara säkerställa att jag har all utrustning, som skor till exempel. Ska kolla på en gång! Okej, inte i skåpet... Ska kolla i förrådet! Success! Nu ska vi se om dom passar också... Success igen! Mina Nike Total 90 fungerar fortfarande! Nu är jag fit for fight. Ser ju nästan fram emot det.

Var också uppe på jobbet och lärde mig hur den nya kaffemaskinen fungerar, eftersom jag ska stänga imorgon och någon behöver utbilda mig. Det var ju inte helt lätt kan jag säga. En massa pillande i menyer, saker som skulle lossas, behållare som skulle fyllas. Men det ska nog gå bra, trial and error är det enda rätta. Provade också på att testa den nya chokladen, självklart på starkaste blandningen. Och helvete vad starkt det blev. Tänk flytande chokladmousse, kommer fan inte kunna sova inatt efter den sockerkicken. Men gott var det, tog ju en chokladcookie till, eftersom det aldrig är tillräckligt.

Är också glad, hittade från vilken Rage Against The Machine-låt jag gått och nynnat en rad ur. Vietnow var det, tänker helt klart låna den, och modifiera den, i en framtida låt.

Terror's tha product ya push

Well I'm a truth addict, oh shit I gotta headrush


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0