Den svarta svanen

Egentligen borde jag ju gå och lägga mig, men jag orkar verkligen inte. Eller, orkar gör jag, men det spelas ju så bra musik ur mina högtalare (Story Of The Year), och så finns det ju folk att prata med. Men men, snart blir det väl sängen, antar jag. Jag kommer sova som en stock, känner jag, får nästan ställa klockan så att jag går upp innan jag börjar jobba...

Imorgon ska jag bygga om hyllor, de jobbigaste hyllorna i butiken, det ska bli "roligt", säger vi. Men det måste fan bli gjort, jag blir ju galen på att det inte händer, även om det finns viktigare hyllor att bygga om. Så imorgon, och på söndag, då jävlar.

Nej, nu ska jag fortsätta underhålla mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0