Disco disco, good good

Vad skönt! Jag har äntligen börjat sova någorlunda bra på mornarna när jag är ledig. Kan helt klart vara ett tecken på att jag börjar må bättre, vi får hoppas det i alla fall. Sen att jag hade kunnat vara utan vissa av mina drömmar är en annan sak. Jag behöver ju inte direkt bli påmind av mig själv vad jag har förlorat, tack så mycket.

Nu är det bara att ladda inför dagens arbetspass, där jag ska fortsätta med mina spännande planogram, eftersom det jag började på igår tog riktigt lång tid. Jag hann bara bli klar med halva, så vi får ta resterande halva idag, plus att jag måste ringa lite telefonsamtal om artiklar som inte finns i systemet. Men så brukar det ju vara när det kommer nya grejjer.

Kom igår på att jag glömde köpa mina trisslotter förra veckan, så jag får göra det idag istället. Vem vet, det kanske "plötsligt" händer att jag vinner lite mer pengar? Eller? Räknas det som plötsligt när man köper lotter för 100 kr varje vecka? Tolkningsfråga, antar jag.

Nej, det var dagens första update, mer kommer, antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0