Doing it for the cause

Hemma! At last! Och snart är det jobb igen. Upp igen om cirka 6½ timma... Det har varit en extremt händelsefattig dag på jobbet, faktiskt, men lite har man fått gjort ändå. Fixade med beställning inför nästa vecka, samt pysslat med lite saker i övrigt. Dock har jag surfat också, och hittade en sida med massa kläder jag vill ha, bland annat detta:


Helt skitsnyggt! Jag vill ha allt! Ge mig pengar! NU!

Men men, jag måste helt klart börja lägga lite mer pengar på kläder, det känner jag. Jag kanske tar lite pengar från lånet jag ska ta till kläder.

All That Remains är ett fint band, det är dagens musiktips. Lite väl låg lägstanivå dock, men de är ändå bra. Nu ska jag äta lite mer cookies och dricka lite mer cola, så att jag absolut inte kan sova, det låter väl som en bra plan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0