Dryga kunder, I love you!

Äh, har inte läst några bloggar än, men ska det snart. Kom på att jag måste ju redogöra för min dag på jobbet.

Den inleddes med många dryga kunder, som klagade på än det ena, än det andra. En tyckte att våra luftklockor inte fungerade som de skulle, att det pös överallt och att man var tvungen att springa fram och tillbaka eftersom de inte rymde mycket. Sånt avfärdas ganska enkelt med ett "vi kollar på det". Sen var det Gör-Det-Självhallen som skulle stängas för att tråget för spillolja var otrevligt. Jag fick uppfattningen att det var fullt, eftersom vi har problem med rören som leder undan oljan, men när jag gick ut och kollade senare var det ju inget problem. Sen att det var olja på golvet är knappast något vi stänger hela hallen för. Skulle vi göra det skulle ju folk bli galna... Sen pajjade den andra enpelarlyften idag, efter att en kund kommit in och sagt att den small till och började ryka. Mycket spännande. Så nu är båda lyftarna, som besiktigades för ungefär två veckor sedan, trasiga. Stabilt. Får väl hoppas de felanmäler det illa kvickt imorgon, men Camilla fixar nog det.

I övrigt har det väl varit en ganska normal dag, när allt lugnade ner sig. Fast det blev inget hyllbyggande idag heller, så får ta det i veckan, eller nåt. Blir väl i sådana fall inte förren på fredag, eftersom jag jobbar morgonpass och dagpass. Så vi får se.

Skickade ett sms till Maria angående de tre ringningarna igår natt, men har inte fått svar. Varför inte? Jag vet inte! Spännande är det i alla fall.

Imorgon ska jag luncha med Jonas, är planen. Det ska bli sweet, hoppas jag, även om jag egentligen inte har råd att äta lunch ute. Men jag får helt enkelt lov att ta mig råd, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0