Dubb dubb dubb

Då var vinterdäcken på bilen, skönt, även om vädret inte direkt kräver vinterdäck. Och jag kommer nöta ännu mer på dubbarna, så troligtvis blir det väl sista säsongen med dem. Det roligaste med bytet var vad jag hittade i förrådet där jag förvarar däcken när det inte används.


Spännande, va? Ja, det är en banan, och fan vet hur länge den legat i förrådet, eller snarare varför. Fattar inte varför den skulle vara där, annat än att den låg i min träningsväska som jag hade där förut. Men det var riktigt länge sen så, tja... Den är i alla fall slängd nu, även om jag var lite småsugen på att äta den. Säger vi.

När jag ändå har mobilen inkopplad, måste jag visa en bild på ett av mina hårstrån jag har på min haka. Jag säger ett, för det är bara det här, och det är alltid på samma ställe.


Det syns bättre i verkligheten hur satans tjockt det är, men ändå ganska bra nu också. Tror nog att jag ska anmäla mig till Guinness världsrekordbok för världens tjockaste ansiktshår. Jag lär vinna lätt.

Ja, nu har jag klarat av dagens första bestyr, däcken. Då har vi bara städning och diskning kvar. Bara att börja tagga till, helt enkelt.

Mina tankar på att spara pengar sket sig ju också. Nu har jag bara min 1000 kr som jag egentligen skulle spara. Nu verkar det dock som att julbordet inte blir den 22 november, så det är ju en liten tröst. Det finns chans att jag kan spara det mesta av de pengarna inför framtiden.

Nej, nu blire lite musik och laddning inför resterande uppgifter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0