Fan fan fan

Jaha, så klart ska saker man trodde var över komma och bita en i arslet. Ska inställa mig hos polisen om sex dagar (bra framförhållning...), för en liten "orätt" för drygt två månader sen. Tänker inte ta upp närmare vad det rör sig om, och bara en person vet om det. Men trodde faktiskt att det var överspelat, och vet verkligen inte vad jag har att vänta mig. Men men, jag får ta skiten när den kommer...

Köpte förresten hårspray idag (brukar ju vanligtvis köra gelé), eftersom jag har insett att jag har en rätt okej frisyr, nu när jag håller på att bli långhårig, efter att jag tvättat och torkat håret. Dock kan jag inte få till den frisyren med gelé, så nu ska jag testa spray istället. Får väl se imorgon hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0