Försvinn försvinn försvinn

Bah, tankarna vill verkligen inte försvinna. Jag längtar verkligen efter den dagen då jag kan tänka, "Oj, jag har inte tänkt på henne på flera dagar". Men som det känns nu är den dagen alltför långt bort. Jag orkar verkligen hålla på så här, men jag vet inte vad som kan skynda processen, så jag får väl helt enkelt hoppas att tiden verkligen läker såren.

Började kolla på Spider-man 3 precis, men orkade inte kolla klart. Riktigt dryg första timme, måste jag säga. Förståeligt är väl att det ska byggas upp inför resten av filmen, men något tempo kan man ju ändå efterfråga i en actionfilm. Eller det kanske är en actiondrama? Jag vet inte, men jag kanske kollar klart på den vid ett senare tillfälle.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Lyssna på musik och slösurfa blir nog bra, eller så kollar jag på Family Guy, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0