Ge mig min kondition tillbaka

Så var det första fotbollspasset på tre år avslutat. Och det var nog fan något av det jobbigaste jag gjort. Jag var helt slut efter 15 minuter. Men det blev faktiskt bättre när den första chocken lagt sig, då började jag nästan komma igång, så det var ju skönt.

Jag var också fundersam på hur många jag skulle känna igen, eftersom jag hört att det var många yngre spelare som spelat under säsongen. Döm om min förvåning när jag kände igen, ja, alla? Det var väl kanske en jag var tveksam på, men annars så... Så det är ju kul, behöver man inte känna sig alltför mycket utanför. Det här kommer nog bli bra, till slut!

Nu är jag dock helt slutkörd... Och så upp imorgon och jobba dagspass, vilket i och för sig inte är så jobbigt. Det blir nog att unna sig lite svull på kvällen, tror jag, eller så sparar jag pengar, vilket ju är ett bättre alternativ. Vi får se.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Escape The Fate och kanske chatta lite. Weeeeeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0